lauantai 25. syyskuuta 2021

KUN VIELÄ ON AIKAA

Kun mulla on aikaa vielä, sanon sulle: rakastan.

Kun mulla on aikaa vielä, sanon: kaipaan ja haluan.

Jos mulla ei aikaa oisi, joku sulle sen viestin toisi.

Mullan allakin painaisi mieltä, kun en kertonut onneain.

 

Kun mulla on aikaa vielä, katson silmiin ja hymyilen.

Kun mulla on aikaa vielä, kanssas rannalla kävelen.

Jos kellot nyt mulle soisi, lintu sulle sen viestin toisi.

Anteeks jos en ollutkaan täällä sun mittasi arvoinen.

 

Kun mulla on aikaa vielä, koitan oppia elämää.

Kun mulla on aikaa vielä, valon sytytän sisimpään.

Korpin sulalla kirjoitan santaan, laitan illalla tulet mä rantaan.

Siinä auringon laskiessa tule luokseni, rakkaimpain

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

JÄLKESI HIEKALLA

S un jälkes’ rannalla eiliset on aallot huuhtoneet. Niit en näe koskaan enää, on jalkas pysähtyneet. Kohta arkkuasi kannetaan, poikki hiljai...